ABD’de yapılan bir araştırma her gün yenilen bir avuç cevizin kanserli hücrelerin büyümesini yavaşlattığını ortaya çıkardı. Fareler üzerinde yapılan araştırma sonucunda Omega-3 ve diğer sağlıklı bileşenlere sahip cevizin prostat tümörünün büyümesini yavaşlattığı belirtilirken, aynı sonuçların insanlarda da ortaya çıkma ihtimalinin yüksek olduğu açıklandı. California Üniversitesi’nde araştırmayı yöneten Paul Davis “Ceviz yiyen farelerde kanserli prostat tümörleri ufalıyor, hasta hücrelerin büyüyerek yayılmasında yavaşlama gözlendi” derken en ölümcül ikinci kanser türü prostat kanserine yakalanmamak için hergün en az 14 cevizin yanında yeterli miktarda meyve ve sebze yenilmesi gerektiğini dile getirdi.
Yapılan bir araştırma her gün yenilen bir avuç cevizin kanserli hücrelerin büyümesini yavaşlattığını ortaya çıkardı.kaynak
Bu yazı
Salı, 13 Nisan 2010, 16:12 tarihinde
Prostat Kanseri kategorisi altında yayımlandı.
Bu yazıya yapılacak yorumlardan haberdar olmak için RSS 2.0 beslemesini kullanabilirsiniz.
Yorum yapabilirsiniz, veya kendi sitenizden geri izleme yapabilirsiniz.